loading...
مرکز دانلود علامرودشت / alamarvdashtdownload
محمدرضاپایمرد بازدید : 108 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (2)

 

دانلود YouTube Music Downloader v3.7.5.0 - نرم افزار دانلود از یوتیوب

Youtube Music Downloader یکی از نرم افزارهای قابل استفاده در ویندوز است که کاربردی بسیار آسان در دانلود ویدیو موزیک های YouTube و تبدیل آن ها به فرمت های MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP دارد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا میلیون ها موزیک را از YouTube دانلود کرده و از آن ها برای گوش دادن در iPod و MP3 Player خود، استفاده کنید و یا به مشاهده آن ها را در PC, iPod, iPhone بپردازید.  اکنون می توانید دانلود کردن از YouTube را به آسانی شروع کرده و از 6,000,000 دانلود نامحدود به علاوه موزیک، لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار YouTube Music Downloader:
- دانلود فرمت HD(High Definition) MPEG4 Video از YouTube Music
- دانلود فرمت HQ(High Quality) MP4 Video از YouTube Music
- دانلود YouTube Music Video و تبدیل آن ها به فرمت صوتی MP3 برای iPod, MP3 Player و Cellphone
- دانلود YouTube Music Video و تبدیل آن ها به فایل های AVI و WMV و تماشای ان ها به صورت offline
- دانلود YouTube Music Video و تبدیل آن ها به فرمت MOV و دیدن آن ها در iPod
- دانلود YouTube Music Video و تبدیل آن ها به فرمت MP4 برای PSP
- دانلود YouTube Music Video و تبدیل آن ها به فایل های 3GP برای نمایش در Cellphone

محمدرضاپایمرد بازدید : 198 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

دارندگان شبکه های محلی مانند کافی نت ها و یا در وسعتی بزرگتر مانند ادارات در بیشتر زمان ها با مشکلاتی نظیر شناسایی نشدن تعداد از کامپیوتر ها در زمان سریع می باشند. به عنوان مثال از سرور قصد انتقال یک فایل به یکی از کامپیوترهای شبکه را دارید اما آن کامپیوتر توسط سرور دیده نمی شود در حالی که در شبکه می باشد،در این زمان شما مجبور هستید تا زمانی را صبر کنید و یا با اعمالی مانند ping ارتباط ها را بقرار کنید تا آن کامپیوتر در سرور شما دیده شود. همچنین از دیگر نیاز ها می توان به تعداد و نوع دستگاه ها ، سیستم عامل آنها ،تعداد پرینتر ها و ... در شبکه اشاره نمود . از دیگر مشکلات هم چک کردن سیستم ها می باشد که در چه وضعیتی به سر می برند، آیا دچار اختلال نشده اند؟ آیا مشکلات ارتباطی در آن ها نیست ؟ آیا .....

نرم افزار مدیریت شبکه NetPalpus پاسخگوی تمامی این قبیل سوالات و برطرف کننده مشکلات این چنینی می باشد. این نرم افزار در شناسایی و رفع مشکلات به عنوان یک آچار فرانسه همه کاره به شما کمک میکند.

 

شناسایی مشکلات شبکه و رفع آن ها توسط NetPalpus v1.2.1

محمدرضاپایمرد بازدید : 232 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

UFS Explorer Standard Recovery نام نرم افزار کاربردی که به منظور بازگردانی فایل ها و اطلاعات از دست رفته طراحی شده است. این نرم افزار قادر است از انواع پارتیشن های موجود در ویندوز، سیستم عامل Mac و حتی Linux پشتیبانی کند.

شما توسط نرم افزار UFS Explorer Standard Recovery می تواند هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و دیسک های مجازی را به راحتی بازگردانی کنید. این نرم افزار کاربردی محصولی از کمپانی SysDevSoftware می باشد.


http://p30world.com/p30images/2/1390/21.4/UFC.jpg

 

ویژگی های نرم افزار UFS Explorer Standard Recovery 4.9.1 :

- پشتیبانی از انواع پارتیشن های موجود

- سازگاری با انواع سیستم عامل

- امکان بازگردانی RAID

- بازگردانی انواع فایل های حذف شده ، آسیب دیده و از دست رفته

- امکان ذخیره سازی نتیجه اسکن

- امکان پشتیبانی از انواع دیسک های حافظه

و...

محمدرضاپایمرد بازدید : 103 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

ترس و واهمه از بین رفتن اطلاعات چه به سهو و عمد و یا از طریق برنامه های مخرب برای کاربرانی که اطلاعات مهمی در رایانه ی خود ذخیره کرده اند یک مسئله جدی به شمار می رود. گاهی نیز کاربران از ضعف سیستم عامل خود نگرانند و از این موضوع که اگر سیستم عامل آنها متوقف شود، چگونه می توانند به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند یک معضل به شمار می رود. نرم افزار های متعدد ضد نفوذ جلوی مساله ی حذف اطلاعات از طریق برنامه های مخرب را گرفته اند اما آیا می توان 100% به این برنامه ها اتکا کرد و اطلاعات بسیار مهم را رها ساخت؟ مطمئنا نه،؛ تنها چاره پشتیبان گیری کامل و بک آپ مطمئن از اطلاعات می باشد.
نرم افزار های بسیار زیادی برای پشتیبان گیری Backup ارایه گشته اند از جمله نرم افزار قدرتمند O&O DiskImage Professional v5.0.127 که امروز در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم یکی از محبوب ترین و مطمئن ترین آنها محسوب می شود. این برنامه شما را در پشتیبان گیری ساده ، کامل و سریع یاری خواهد داد و همیشه از اطلاعات خود یک پشتیبان خواهید داشت.

از امکانات بی نظیر این نرم افزار می توان به قابلیت رمز گذاری بر روی فایل های بک آپ گیری شده برای بازگردانی اشاره کرد که تا رمز شما در اختیار کسی قرار نگیرد، نخواهد توانست اطلاعات شما را بازیابی یا حتی فایل پشتیبان را حذف نماید. این نرم افزار پشتیبان گیری هارد قادر است از تمام فایل ها، پوشه ها و درایو ها پشتیبان گیری نماید و امنیت کامل اطلاعات شما از طرف شرکت سازنده، در این نرم افزار تضمین گشته است.
لازم به ذکر است شما می توانید نسخه پشتیبان خود را به صورت مستقیم بر روی سی دی و دی وی دی رایت نمایید که از مزیت های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است اطلاعات شما را در یک درایو مجازی ذخیره و در صورت نیاز با ایجاد رمز و شناسه دسترسی به آنها را برای دیگر کاربران محدود سازد و اطمینان کامل را برای شما به ارمغان آورد. این نسخه ی نرم افزار آخرین نسخه ی Backup Software آن می باشد و با تمام سیستم عامل ها سازگاری داشته و برای سیستم های 86 , 64 بیتی ارایه گشته است.

 

O&O DiskImage Professional 5.0.127 x86/x64 - نرم افزار پشتیبان گیری هارد حرفه ای

محمدرضاپایمرد بازدید : 106 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

NovaBACKUP Professional 11.0.18 - نرم افزار حرفه ای بک آپ گرفتن از سیستم

NovaBACKUP نرم افزار حرفه ای بک آپ گرفتن از سیستم رایانه شماست که از تمامی فایل های شما, عکس های شا, موسیقی های شما و اسناد شما در دیسک سخت یا در یک منبع ذخیره سازی اطلاعات قابل حمل و یا به صورت آنلاین پشتیبان تهیه می کند.

NovaBACKUP طوری طراحی شده است که با ویندوز ایکس پی و ویندوز سون و ویندوز ویستا به خوبی کار کند. این روز ها همه کامپیوتر ها در معرض خطر مواجه شدن با ویروس و نرم افزار های مخرب یا بدافزارها قرار دارند که مستقیما به از دست رفتن اطلاعات شما منجر می شود.

محمدرضاپایمرد بازدید : 95 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

برنامه کم حجم و قابلی که سایت دانلود رایگان نرم افزار معرفی می کند، نرم افزاری کارامد و حافظ ویندوز و اطلاعات شماست. بدون شک، هر کاربر رایانه ای را این خطر تهدید می کند که به دلیل ویروس یا خرابی، اطلاعات خود را از دست بدهد. به همین دلیل برنامه ای نیاز دارد تا بتواند مانند روز اول ویندوز و فایل های خود را باز گرداند.
نرم افزار Drive SnapShot یک برنامه دقیق در گرفتن ایمیج و فایل پشتیبان از اطلاعات سیستم روی دیسک شما است که می تواند سیستم عامل، نرم افزار ها، داده ها و تمام فایل های امنیتی را در بر بگیرد حتی زمانی که ویندوز در حال اجرا است و شما به کار های روزمره خود میرسید. این نرم افزار ایمیج فوری درایو این امکان را می دهد تا با تهیه بک آپ یا پشتیبان از پارتیشن و حتی کل دیسک سخت به طور کامل نسخه تهیه کند.
این فایل پشتیبان به درد زمانی می خورد که اطلاعات سیستم شما بر اثر ویروس، تروجان یا خراب شدن هارد از دست میرود، سپس در عرض چند دقیقه با بازگردانی فایل، پشتیبان سیستم خود را مثل روز اول تحویل بگیرید. فایل ایمیج ایجاد شده به راحتی با درایور های مجازی مانند Clone CD، DAEMON Tools و ... قابل باز شدن است، بنابراین شما می توانید تنها فایل هایی که نیاز دارید برگردانید.

Drive SnapShot 1.40.15742 - نرم افزار پشتیبان گیر سریع درایو

محمدرضاپایمرد بازدید : 182 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

مایکروسافت آفیس 2010 علاوه بر نرم افزار های حرفه ای که ارائه می دهد روش قدرتمند و جدیدی برای ارائه بهترین کار است .چه در محل کار شما، در خانه یا در مدرسه, کامپیوتر، مرورگر وب، و یا گوشی های هوشمند آفیس 2010 قابل استفاده است. توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کنید و نحوه ارائه خواسته آنها را توسط ابزار حرفه ای در آفیس 2010 همراه با ایده های خود تلفیق کنید و ارائه ای عظیم و زیبا داشته باشید. مایکروسافت آفیس 2010 شامل نرم افزار های حرفه ای است که عبارتند از : Microsoft Word 2010 , Microsoft Access 2010, Microsoft Excel 2010, Microsoft PowerPoint 2010, Microsoft OneNote 2010, Microsoft Outlook 2010 , Microsoft Publisher 2010 و Microsoft Office Web Apps. نسخه 32بیت و نسخه 64 بیت به صورت جداگانه همراه با سریال نامبر و فایل فعال سازی قابل دانلود است.

 

Microsoft Office 2010 Professional Plus Retail Edition x86/x64 - دانلود آفیس 2010 با سریال نامبر و فعال ساز

 

Microsoft Office 2010 قدرتمندترین و جدیدترین راه ها را برای ارائه در محیط کار , خانه و مدرسه به شما هدیه می دهد. نتایج تحقیقات خود را به بهترین نحو ارائه کنید. با ابزار قدرتمند در مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت به نام آفیس دیگر هیچ کم و کاستی در اتوماسیون اسناد خود نداشته باشید. شما می توانید بانک اطالاعاتی قوی از داده های خود بسازید. توسط نرم افزار صفحه گسترده اطلاعات خود را طبقه بندی کنید و با فرمول های موجود گزارشات لازم را تهیه و چاپ نمایید. در هنگام ارائه مستندات از نرم افزار پاور پوینت استفاده کنید و اسلاید های حرفه ای تهیه و عکس ها و فیلم های خود را همراه با نمودار در آن بگنجانید. با نرم افزار اوت لوک ایمیل های خود را مدیریت کنید و توسط قابلیت جستجوی آنی بین هزاران ایمیل در کمتر از 1 ثانیه جستجو انجام دهید. توسط نرم افزار ناشر مایکروسافت به انتشار اسناد خود در وب بپردازید و آنها را با استانداردهای مختلف بروز کنید. مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت در بسته نرم افزاری آفیس 2010 هم اکنون در سایت دانلود رایگان در

محمدرضاپایمرد بازدید : 89 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

Ashampoo UnInstaller 4.20 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه حذف کامل نرم افزارها از سیستم می باشد. به کمک این نرم افزار شما قادر

خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده و در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم می باشد خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند.

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار  Ashampoo UnInstaller 4.20 :

  • ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
  • امکان پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
  • اسکن کامل رجیستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File ها
  • پاک کردن برنامه هایی که ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
  • قابلیت پاک کردن Screen saver ها
  • توانایی جستجو و پاک کردن فایل های اضافی و غیر ضروری از سطح دیسک
  • توانایی جستجو و پاک کردن Folder های خالی از سطح دیسک
  • به روز رسانی خودکار نرم افزار
  • لیست نمودن نام نرم افزارهای نصب شده با سرعت بالا
  • 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove program ویندوز
  • نمایش جزئیات و مسیر نرم افزارهای نصب شده
  • دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
محمدرضاپایمرد بازدید : 119 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
تولید و ساخت تصاویر متحرک GIF یک ابزار سریع و به طور قابل ملاحظه ای آسان برای ایجاد انیمیشن ها، دکمه ها و بنر هایی که بخشی از وب سایت شما را تشکیل می دهند طراحی شده. دیگر نیاز به نرم افزار های ویدئویی و پردازش های پیچیده نیست که نیاز به صرف وقت برای یادگیری دارند. با برنامه گرافیکی Animated GIF Producer هیچ پیچیدگی وجود ندارد و تنها در عرض چند ثانیه ایجاد یک فایل GIF امکان پذیر است.
ساخت یک انیمیشن جیف با ترکیب چند عکس، تصاویر میان فیلم ها و چندین تصویر دیگر پشت هم انجام میپذیرد. با اعمال افکت ها و جلوه های ویژه و تنظیمات سفارشی قاب، اندازه و تاخیر میان فریم های تصویر همچنین بسیاری دیگر از پارامتر ها این امکان را فراهم می کند که حرفه ای ترین انیمیشن های ممکن را به راحتی ایجاد کنید. شما می توانید این نرم افزار ساخت عکس متحرک GIF را از سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت کرده و به آسان ترین روش ممکن انیمیشن متحرک خود را برای وب سایت یا سرگرمی ایجاد کنید.

 

محمدرضاپایمرد بازدید : 97 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

 

امکانات اصلی نرم افزار طراحی پوستر

  • ابزار ویرایشگر قدرتمند
  • پشتیبانی از چرخش و تغییر شفافیت اشیاء
  • پشتیبانی از پروژه های پوستر
  • پرینت حرفه ای توسط سفارشی کردن طرح بندی
  • خروجی عکس ها با کیفیت بالا
  • پرینت چند صفحه ای
  • قالب های آماده استفاده و داخلی
  • کتابخانه Clip Art داخلی
  • رابط کاربری چند زیبنه با پشتیبانی از Unicode
  • پوسته های مختلف و جذاب
  • اندازه گیری های دقیق در واحد های مختلف

 

محمدرضاپایمرد بازدید : 108 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است ! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست . 
Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد . این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد . همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است

محمدرضاپایمرد بازدید : 681 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment تولید و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است. 5 سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است.

 

این نسخه ی جدید دارای موتور گرافیکی Frostbite می باشد که به همین مناسبت نامش Frostbite 2 انتخاب شده است به جرات می توان گفت که به لطف قدرت باور نکردنی موتور گرافیکی DICE این بازی به سرعت رغبای خود را شکست می دهد و خود را در صدر بهترین بازی اکشن اول شخص شلیک کننده قرار خواهد داد ، بازی دارای صحنه ها کاملا واقع گرایانه و حرفه ای است که نظیر آن را در هیچ بازی اکشنی تا به حال ندیده اید ، از همه مهمتر تخریب پذیری فوق العاده بالا و شگفت انگیز بازی است که هر گیمری را محو خود خواهد کرد در این نسخه DICE بیشتر تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب قرار داده و برای این کار از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT بهره گرفته که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است بازی دارای مراحل سراسر هیجان و فوق العاده است که مطمئنا هر گیمری از آن لذت خواهد برد. DICE تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب در Battlefield 3 قرار داده است. برای انیمیشن ها ، DICE از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT استفاده کرده است که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است. اما کار این تکنولوژی دقیقا چیست؟ یعنی دیگر ترکیب انیمیشن ها بدون هیچ گونه اشکال کوچکی انجام می پذیرد.برخی از سیستم های گرافیکی بسیار انعطاف ناپذیر هستند ولی ویژگی ترکیب انیمیشن ها در هر زمانی امکان انتقال آنها به یکدیگر را به صورت بسیار روان و سریع را فراهم می کند.
انیمیشن ها بسیار تاثیرگذار طراحی شده اند و صحنه های نبرد اول شخص توجه هر کسی را جلب می کند.  DICE وقت بسیار زیادی برای مکانیسم جنگی این بازی صرف کرده است. وقتی شما شروع به تیر اندازی می کنید صفحه شروع به لرزیدن می کند و صدای اسلحه بر بلندگوی کامپیوتر شما چیره می شود. مبارزات با اسلحه کاملا واقع گرایانه هستند و متوجه نخواهید شد که صداها ضبط شده می باشند.

محمدرضاپایمرد بازدید : 114 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)
(90/11/20) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه 2.1.2.116554 برای اندرویید

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.

محمدرضاپایمرد بازدید : 254 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

افتر افکت After Effects به عنوان یک نرم افزار شاخص در زمینه طراحی و نرم افزارهای 2.5 بعدی شناخته شده است. علاوه بر افتر افکت نرم افزارهای دیگری نیز وجود دارند اما به دلیل وجود آموزش های گوناگون و تنوع پلاگین های مختلف برای کارکرد هر چه بیشتر، بسیار کاربردی می باشد. نرم افزارهای 2.5 بعدی نرم افزارهایی بر محوریت کارکرد دو بعدی اما با قابلیت های سه بعدی هستند. بدین معنی که ساخت یک مدل تمام و کمال سه بعدی در این نرم افزارها تقریبا غیر ممکن است اما می توان مدل های سه بعدی را در این نرم افزار وارد و در یک فضای ترکیبی از عناصر دو بعدی (مانند عکس و فیلم) و سه بعدی به حرکت درآورد. این دسته از نرم افزارها علاوه بر امکان ساخت و تولید جلوه های بصری گوناگون، خصوصیت بسیار مهم دیگری نیز دارند. این نرم افزارها به عنوان ترکیب کننده Composer محسوب می شوند. بدین گونه که مجموعه ای از فیلم ها، عکس ها، وکتورها، افکت ها، عناصر سه بعدی و حرکات دو و سه بعدی را می توان با اعمال افکت های صوتی و موسیقی متن در این نرم افزارها ترکیب کرد و در نهایت به صورت یک فیلم واحد از آنها خروجی گرفت.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:
- کامل ترین مجموعه آموزش افترافکت در سطوح پیشرفته و مقدماتی ارائه شده توسط سایت Video Copilot در قالب 8 دی وی دی
- ارائه آموزش مقدماتی این مجموعه به زبان فارسی برای اولین بار در ایران توسط وب سایت پرشین جی اف ایکس سایر آموزش ها به زبان انگلیسی بوده ولی چون آموزش ها به صورت مالتی مدیا و در محیط نرم افزار است بدون دانستن زبان قابل درک می باشند
- جمع اوری تک تک آموزش های 66 تا 118 به همراه فایل های پروژه توسط پرشین جی اف ایکس ارائه در این مجموعه باز هم برای اولین بار در ایران
- ارائه شده در بسته بندی زیبا و شکیل
- و ...

محمدرضاپایمرد بازدید : 108 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

Faktor نرم افزاری برای ساخت انواع فاكتور و چاپ و نگهداری آن می باشد. از این نرم افزار می توانید در انواع كارهای مختلف استفاده كنید. این نرم افزار از هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MohsenSoftware Faktor:
- توانایی ذخیره فاکتور به فرمت هایی نظیر: PDF - BMP - JPG - GIF - RTF - HTML
- پشتیبانی از دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی
- بهینه بودن محیط کاربری
- بهبود طراحی فاکتور
- توانایی تعیین حاشیه و فاصله فاکتور
- اضافه شدن کد کالا به انبار
- و...

محمدرضاپایمرد بازدید : 102 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Metal Dead v1.11 - بازی فلز مرده

بازی Metal Dead در ژانر سری داستان های مربوط به زامبی ها و در سبک کمدی ماجراجویی اکشن فانتزی با چاشنی آخر الزمانی است. داستان بازی حکایت دو فردی را پیگیری می کند که در شهری پر از زامبی ها هستند که مجبور می شوند برای رهایی خود از دست زامبی ها در نقاط مختلف شهر، از فکر خود استفاده کنند تا زامبی ها به آن ها آسیبی نرسانند و تلاش می کنند تا محیط را از لوث وجود این موجودات پاک سازند. یک شخصیت کاملاً دیوانه و مجنون و یک شخصیت کاملاً عاقل و هوشمند که هر دو خصوصیاتی دارند که در طول بازی با آن ها آشنا خواهید شد. می توان گفت Metal Dead با سبک متفاوت خود، یک استثنا در این نوع بازی ها است

محمدرضاپایمرد بازدید : 135 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)


مجموعه فوق شامل محبوب ترین نرم افزار های طراحی و گرافیک شرکت ادوبی بوده که ویژگی متمایز این مجموعه پشتیبانی نرم افزار های فوق از زبان فارسی است. که همگی تحت عنوان Standard Design یا نرم افزار های استاندارد شرکت ادوبی جهت انجام طراحی عرضه شده که نسخه اصلی Standard Design شامل نرم افزار های ادوبی به زبان انگلیسی بوده که در اینجا شما همان نرم افزار ها را با پشتیبانی از زبان فارسی دریافت می کنید، به همراه مجموعه فوق مجموعه فیلم های آموزشی شامل ویژگی های جدید این نرم افزار ها که توسط موسسه لیندا تهیه شده نیز وجود دارد. بسته فوق شامل دو دی وی دی بوده و در بسته بندی شکیل تقدیم به خریداران محترم سایت می شود.
این مجموعه توسط وب سایت پرشین جی اف ایکس آماده و با همکاری پی سی دانلود به فروش می رسد.

محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:
- نرم افزار Adobe Photoshop CS5 Extended ME
- نرم افزار Adobe Illustrator CS5 ME
- نرم افزار Adobe InDesign CS5 ME
- نرم افزار Adobe DreamWeaver CS5 ME
- نرم افزار Adobe Acrobat Pro 9 ME
- مجموعه فیلم های آموزشی Lynda شامل:
  _ مجموعه آموزشی Photoshop CS5 New Features
  _ مجموعه آموزشی Illustrator CS5 New Features
  _ مجموعه آموزشی InDesign CS5 New Features
  _ مجموعه آموزشی Dreamweaver CS5 New Features
- مجموعه نادری از فونت های زیبای عربی
- مجموعه کلیه فونت های فارسی
- گلچینی از فونت های انگلیسی

منبع: www.p30download.com


توضیحات هر نرم افزار به صورت تفضیلی در ادامه:


تعداد: 2 DVD - قیمت: 4500 تومان | خرید پستی

محمدرضاپایمرد بازدید : 93 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود Aurora 3D Text & Logo Maker v12.02090644 - نرم افزار ساخت لوگو و نوشته های سه بعدی

نرم افزار Aurora 3D ممکن است برای بسیاری از کاربران کامپیوتر نا آشنا باشد. این نرم افزار یکی از بهترین سازنده های لوگو ها و نوشته های سه بعدی می باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت تر از کار با نرم افزارهای 3D MAX و فتوشاپ است. و شما می توانید از آن برای طراحی آرم، چهره، متن، دکمه، آیکون، تبلیغات کارآمد، انواع انیمیشن و یا هر لوگوی دلخواه استفاده کنید. این نرم افزار بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و دیگر عملیات ها را افزایش می دهد و نیز کاربرد جلوه هایی چون فلز، شیشه، پلاستیک و ... را بهبود می بخشد.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بسیار قدرتمندتر از پیش طراحی کنید. این نرم افزار با فراهم کردن اشکال، گرافیک های SVG، گرافیک های موجود برای فونت و تصاویر موجود، استفاده از خود را بسیار انعطاف پذیر می کند. و به این ترتیب پاسخگوی نیازهای مختلف طراحی شما خواهد بود. ساده ترین راه برای ایجاد عنوان و بنر انیمیشن است. شما با این نرم افزار می توانید لوگو های منحصر به فردی ایجاد کنید. با دانلود این نرم افزار از طراحی لذت ببرید و طرح های  بدون نقصی را ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker:
- قابلیت ساخت لوگو ها و نوشته های سه بعدی
- قابلیت طراحی آرم، چهره، دکمه، آیکون و انواع انیمیشن
- افزایش دهنده بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و ...
- بهبود جلوه های بافت
- دارای استفاده بسیار آسان و انعطاف پذیر
- فراهم کننده گرافیک های SVG
- سازگار با دیگر نرم افزار های طراحی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
محمدرضاپایمرد بازدید : 94 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

 

دانلود All File to All File Converter 3000 v7.7 - نرم افزار تبدیل فرمت انواع فایل ها

امروزه به دلیل استفاده از کامپیوتر در اکثر امور روزمره و پرکاربرد بودن انواع مختلف فایل ها مانند کتاب های الکترونیکی، اسناد ادارای و فایل های تصویری، ممکن است اغلب کاربران در مواردی به تبدیل فرمت بین انواع این فایل ها نیاز داشته باشند. All File to All File Converter 3000 نرم افزاری است که امکانی را برای شما فراهم می کند تا به راحتی قادر به تبدیل فرمت بین فایل هایی مانند فایل های پی دی اف، ورد، اکسل، پاورپوینت، اچ تی ام ال، JPEG, GIF, TIFF، فایل های متنی و ویدئو های فلش باشید. توسط این نرم افزار بسیار مفید شما قادر خواهید بود تا فایل ها را بصورت گروهی، با سرعت بالا و کیفیت خروجی عالی تغییر فرمت دهید.
این نرم افزار از اغلب فرمت ها مانند pdf, doc, docx, docm, xls, xlsm, xlsx, ppt, pptx, pptm, txt, rtf, htm, html, url, jpg, jpeg, tga, bmp, rle, png, emf, wmf, gif, tif, flv, swf و ... پشتیبانی می کند.

محمدرضاپایمرد بازدید : 91 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

بیشتر کاربران کامپیوتر به دلیل پایین آمدن سرعت سیستم از نصب آنتی ویروس بر روی سیستم خود اجتناب می کنند و یا اینکه آنتی ویروس خود را آپدیت نگه نمی دارند و به همین دلیل همواره با مشکل آلوده شدن سیستم به انواع ویروس ها مواجه هستند، و این ویروس ها به گونه ای هستند که حتی پس از از بین ببردن آنها اثراتشان بر روی سیستم باقی خواهد ماند.
نرم افزار RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise مجموعه ای از ابزارهایی است برای اسکن و از کار انداختن ویروس ها و همچنین برای راه اندازی مجدد تمامی آنچه که ویروس ها قبلاً آنها را غیر فعال کرده اند. و شما می توانید با استفاده از آن سیستم خود را به طور کامل کنترل نمایید.

محمدرضاپایمرد بازدید : 110 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

در این شماره از ماهنامه کلیه مطالب منتشر شده بروی سایت در بهمن ماه سال 1390 جمع آوری و در قالب سه دی وی دی برای فروش عرضه شده که این کار نیز با توجه به درخواست های بسیار کاربران محترم سایت صورت گرفته است که امید است مورد توجه و پسند شما واقع گردد. در نهایت اینکه با تهیه این مجموعه ما را در ارائه خدمات رایگان ارائه شده بروی سایت پرشین جی اف ایکس مانند آموزش ها و مقاله های بیشتر و توسعه روزافزون سایت یاری نمایید.

محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:
- تمامی مطالب منتشر شده در سایت در بهمن ماه سال نود
- 13 آموزش حرفه ای و مقدماتی نرم افزار فتوشاپ با فرمت پی دی اف به همراه تصاویر و فایل های ضمیمه
- 5 آموزش حرفه ای و مقدماتی نرم افزار ایلوستریتور با فرمت پی دی اف به همراه تصاویر و فایل های ضمیمه
- 6 آموزش حرفه ای نرم افزار افترافکت با فرمت پی دی اف به همراه تصاویر و فایل های ضمیمه
- 7 مقاله کاربردی با موضوعات مختلف و کاربردی گرافیک به فرمت پی دی اف
- ابزار طراحی شامل لوگو، آیکون، تصاویر وکتور، کادر، کلیپ آرت و...
- تصاویر و آثار هنری هنرمندان جهت گرفتن ایده و افزایش مهارت های طراحی
- دسته بندی حرفه ای مطالب و ابزار کاربردی مطابق با دسته بندی سایت
- بسته بندی زیبا و شکیل

تعداد: 3 DVD - قیمت: 6000 تومان | خرید پستی

محمدرضاپایمرد بازدید : 83 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
 
 


Top Cat 2011
90mins | BRRip | AVC | 1280x720 | 24 Fps | AAC 48 Khz | 581MB
Genre: Animation |  Family


انیمیشن بسیار جذاب Top Cat 2011 جدیدترین کارتونی است که عرضه شده و به سبب کیفیت بالا در ساختار و طراحی کاراکترها و همچنین استفاده از یک داستان زیبا و هیجان انگیز توانسته هواداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این انیمیشن هیجان انگیز گربه ها نقش های اصلی را ایفا می کنند. Top Cat که سر دسته گربه هاست حالا با ورود یک گربه پلیس نما جایگاه و اعتبارش را در خطر می بیند. گربه ای که دائما در صدد سگ اندازی سرراه Top Cat قرار دارد و این جاست که نقش اول ماجرا به همراهی دوستانش در فکر چاره ای هستند تا هرطور شده این دزد پلیس نما را نابود سازند در این مسیر است که داستان اصلی انیمیشن کلید می خورد. با توجه به ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در بارهی سایت
    وضعیت یاهو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 263
  • بازدید کلی : 4,314